details
Title |
Mohr, A. (2000): Peer-Viktimisierung in der Schule und ihre Bedeutung für die seelische Gesundheit von Jugendlichen. Lengerich: Pabst (222 Seiten; DM 40,–) [Rezension] |
---|---|
Author | Schweizer, Wolfgang |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 50 (2001) 2, S. 142-143 |
Document | full text (588 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Viktimisierung; Peer-Beziehungen; Schikane; Seele; Gesundheit; Jugendlicher |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 2001 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 2001 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 03.11.2010 |
Citation | Schweizer, Wolfgang: Mohr, A. (2000): Peer-Viktimisierung in der Schule und ihre Bedeutung für die seelische Gesundheit von Jugendlichen. Lengerich: Pabst (222 Seiten; DM 40,–) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 50 (2001) 2, S. 142-143 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-23305 - DOI: 10.25656/01:2330 |