details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-234489
DOI: 10.25656/01:23448
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-234489
DOI: 10.25656/01:23448
Title |
Die neuen Rahmenpläne für Primar- und Sekundarschule (Geschichte) in Hamburg – eine punktuelle Analyse (17. Februar 2010) |
---|---|
Author | Körber, Andreas |
Source | 2010, 11 S. |
Document | full text (177 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Geschichtsunterricht; Sachunterricht; Primarbereich; Sekundarbereich; Rahmenplan; Grundschule; Gymnasium; Kompetenz; Stadtteil; Schule; Hamburg; Deutschland |
sub-discipline | Teaching Didactics/Teaching Social Science and Philosophy |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
Language | German |
Year of creation | 2010 |
review status | Review Status Unknown |
Remark | überarbeiteter Beitrag aus dem Blog "Historisch Denken Lernen" |
Abstract (German): | Analyse der Rahmenpläne für Primar- und Sekundarstufe in Hamburg unter dem Gesichtspunkt der Kompetenzorientierung mit Fokus auf historisches Lernen. (Autor) |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 20.10.2021 |
Citation | Körber, Andreas: Die neuen Rahmenpläne für Primar- und Sekundarschule (Geschichte) in Hamburg – eine punktuelle Analyse (17. Februar 2010). 2010, 11 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-234489 - DOI: 10.25656/01:23448 |