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Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-237367
DOI: 10.25656/01:23736
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-237367
DOI: 10.25656/01:23736
Title |
Koordinierungsstelle "Sprachliche Bildung und Mehrsprachigkeit" (KoMBi). Abschlussbericht zur Förderperiode 3, Förderkennzeichen 01JM1301 |
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Authors | Gogolin, Ingrid ; Hansen, Antje ; McMonagle, Sarah |
Source | Hamburg : Universität 2021, 45 S. |
Document | full text (894 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Mehrsprachigkeit; Sprachbildung; Migration; Forschungsprojekt; Förderung; Finanzierung; Koordination; Forschung; Forschungsprogramm |
sub-discipline | General Educational Science Empirical Educational Research |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
Language | German |
Year of creation | 2021 |
review status | Review Status Unknown |
Abstract (German): | Im Forschungsschwerpunkt "Sprachliche Bildung und Mehrsprachigkeit" wurden bis zum Jahr 2021 insgesamt 21 Forschungsprojekte vom Bundesministerium für Bildung und Forschung gefördert. Der vorliegende Bericht zieht eine knappe Bilanz dieser Förderung und resümiert Erreichtes ebenso wie Fragen, die sich durch die Forschung und die Forschungsförderung im Schwerpunkt eröffnet haben. |
Abstract (English): | In the Priority Research Area "Linguistic Education and Multilingualism", a total of 21 research projects were funded by the Federal Ministry of Education and Research until 2021. The present report takes stock of this funding and summarizes what has been achieved as well as questions that have been opened up by the research and research funding in the priority area. |
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Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 21.12.2021 |
Citation | Gogolin, Ingrid; Hansen, Antje; McMonagle, Sarah: Koordinierungsstelle "Sprachliche Bildung und Mehrsprachigkeit" (KoMBi). Abschlussbericht zur Förderperiode 3, Förderkennzeichen 01JM1301. Hamburg : Universität 2021, 45 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-237367 - DOI: 10.25656/01:23736 |