search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Zu der KMK-Forderung nach digital gestützter Diagnostik und Lernförderung in Schule
Parallel titleOn the KMK demand for digitally supported diagnostics and learning support in schools
Author
Source2022, 6 S.
Document  (444 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeMonograph, Collected Work or primary publication
LanguageGerman
Year of creation
review statusReview Status Unknown
Abstract (German):Nach diversen anderen Akteuren fordert jetzt auch die KMK in ihrem Beschluss vom 10.12.2021, digitale Möglichkeiten (verstärkt) für diagnostische Aufgaben und individuelle Förderung zu nutzen. Der Aufsatz setzt sich mit den Möglichkeiten und Grenzen auseinander. (Autor)
Statistics
Checksums
Date of publication01.02.2022
CitationMiddendorf, William: Zu der KMK-Forderung nach digital gestützter Diagnostik und Lernförderung in Schule. 2022, 6 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-239077 - DOI: 10.25656/01:23907
export files

share content at social platforms