search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Martin Heinrich / Andreas Wernet (Hrsg.): Rekonstruktive Bildungsforschung. Zugänge und Methoden. Wiesbaden: Springer VS 2018 (302 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 2 ZDB
Document  (210 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Martin Heinrich / Andreas Wernet (Hrsg.): Rekonstruktive Bildungsforschung. Zugänge und Methoden. Wiesbaden: Springer VS 2018 (302 S.; ISBN 978-3-658-18006-5; 59,99 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication10.02.2022
CitationSchlickum, Christine: Martin Heinrich / Andreas Wernet (Hrsg.): Rekonstruktive Bildungsforschung. Zugänge und Methoden. Wiesbaden: Springer VS 2018 (302 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-239808 - DOI: 10.25656/01:23980
export files

share content at social platforms