details
Title |
Martin Heinrich / Andreas Wernet (Hrsg.): Rekonstruktive Bildungsforschung. Zugänge und Methoden. Wiesbaden: Springer VS 2018 (302 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Schlickum, Christine |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 2 |
Document | full text (210 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Erziehungswissenschaft; Bildungsforschung; Methode; Methodologie; Forschungsmethode; Qualitative Forschung; Empirische Forschung; Gegenstand; Theorie; Erkenntnistheorie; Rekonstruktion; Hermeneutik |
sub-discipline | Empirical Educational Research |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2019 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Martin Heinrich / Andreas Wernet (Hrsg.): Rekonstruktive Bildungsforschung. Zugänge und Methoden. Wiesbaden: Springer VS 2018 (302 S.; ISBN 978-3-658-18006-5; 59,99 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2019 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 10.02.2022 |
Citation | Schlickum, Christine: Martin Heinrich / Andreas Wernet (Hrsg.): Rekonstruktive Bildungsforschung. Zugänge und Methoden. Wiesbaden: Springer VS 2018 (302 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-239808 - DOI: 10.25656/01:23980 |