details
Title |
Matthias Proske / Kerstin Rabenstein (Hrsg.): Kompendium qualitative Unterrichtsforschung. Unterricht beobachten - beschreiben - rekonstruieren. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt 2018 (358 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Pallesen, Hilke |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 3 |
Document | full text (212 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Schule; Unterricht; Unterrichtsforschung; Empirische Forschung; Qualitative Forschung; Methodologie; Gegenstand; Konstitution |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2019 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Matthias Proske / Kerstin Rabenstein (Hrsg.): Kompendium qualitative Unterrichtsforschung. Unterricht beobachten - beschreiben - rekonstruieren. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt 2018 (358 S.; ISBN 978-3-7815-2215-2; 21,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2019 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 14.02.2022 |
Citation | Pallesen, Hilke: Matthias Proske / Kerstin Rabenstein (Hrsg.): Kompendium qualitative Unterrichtsforschung. Unterricht beobachten - beschreiben - rekonstruieren. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt 2018 (358 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-240053 - DOI: 10.25656/01:24005 |