search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Matthias Proske / Kerstin Rabenstein (Hrsg.): Kompendium qualitative Unterrichtsforschung. Unterricht beobachten - beschreiben - rekonstruieren. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt 2018 (358 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 3 ZDB
Document  (212 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Matthias Proske / Kerstin Rabenstein (Hrsg.): Kompendium qualitative Unterrichtsforschung. Unterricht beobachten - beschreiben - rekonstruieren. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt 2018 (358 S.; ISBN 978-3-7815-2215-2; 21,90 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication14.02.2022
CitationPallesen, Hilke: Matthias Proske / Kerstin Rabenstein (Hrsg.): Kompendium qualitative Unterrichtsforschung. Unterricht beobachten - beschreiben - rekonstruieren. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt 2018 (358 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 18 (2019) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-240053 - DOI: 10.25656/01:24005
export files

share content at social platforms