details
Title |
Sehringer, W./Jung, G. (1995): Schulreform von unten - Leistungsdifferenzierung an einem Gymnasium und Begabungsuntersuchungen an weiterführenden Schulen in einer süddeutschen Region. Weinheim: Deutscher Studien Verlag (571 Seiten; DM 78,-) [Rezension] |
---|---|
Author | Werder, Hans |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 45 (1996) 9, S. 350-351 |
Document | full text (1.326 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Schulreform; Leistungsdifferenzierung; Schulversuch; Gymnasium; Weiterführende Schule |
sub-discipline | Educational Psychology Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 1996 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1996 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 14.10.2010 |
Citation | Werder, Hans: Sehringer, W./Jung, G. (1995): Schulreform von unten - Leistungsdifferenzierung an einem Gymnasium und Begabungsuntersuchungen an weiterführenden Schulen in einer süddeutschen Region. Weinheim: Deutscher Studien Verlag (571 Seiten; DM 78,-) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 45 (1996) 9, S. 350-351 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-24117 - DOI: 10.25656/01:2411 |