details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-248821
DOI: 10.25656/01:24882; 10.35468/5958-03
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-248821
DOI: 10.25656/01:24882; 10.35468/5958-03
Title |
Kooperation von professionellen Akteur*innen in inklusiven pädagogischen Settings. Der Beitrag von Birgit Lütje-Klose |
---|---|
Author | Werning, Rolf |
Source | Serke, Björn [Hrsg.]; Streese, Bettina [Hrsg.]: Wege der Kooperation im Kontext inklusiver Bildung. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 19-29 |
Document | full text (196 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Kooperation; Inklusion; Schule; Professionalisierung; Professionalität; Schulpädagogik |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Special Education |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-5958-5; 978-3-7815-2518-4; 9783781559585; 9783781525184 |
Language | German |
Year of creation | 2022 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Wege der Kooperation im Kontext inklusiver Bildung |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 21.07.2022 |
Citation | Werning, Rolf: Kooperation von professionellen Akteur*innen in inklusiven pädagogischen Settings. Der Beitrag von Birgit Lütje-Klose - In: Serke, Björn [Hrsg.]; Streese, Bettina [Hrsg.]: Wege der Kooperation im Kontext inklusiver Bildung. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 19-29 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-248821 - DOI: 10.25656/01:24882; 10.35468/5958-03 |