details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-248944
DOI: 10.25656/01:24894; 10.35468/5958-15
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-248944
DOI: 10.25656/01:24894; 10.35468/5958-15
Title |
Der Studiengang der integrierten Sonderpädagogik an der Universität Bielefeld |
---|---|
Authors | Kottmann, Brigitte ; Miller, Susanne |
Source | Serke, Björn [Hrsg.]; Streese, Bettina [Hrsg.]: Wege der Kooperation im Kontext inklusiver Bildung. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 163-172 |
Document | full text (200 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Kooperation; Sonderpädagogik; Studiengang; Schulpädagogik; Hochschulkooperation; Hochschule; Konzeption; Lehrerausbildung; Bielefeld |
sub-discipline | Special Education Higher Education |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-5958-5; 978-3-7815-2518-4; 9783781559585; 9783781525184 |
Language | German |
Year of creation | 2022 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Die Autorinnen präsentieren die Konzeption des Studiengangs der Integrierten Sonderpädagogik an der Universität Bielefeld und beleuchten diese aus der Perspektive professioneller Kooperationserfordernisse und -möglichkeiten. (DIPF/Orig.) |
is part of: | Wege der Kooperation im Kontext inklusiver Bildung |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 21.07.2022 |
Citation | Kottmann, Brigitte; Miller, Susanne: Der Studiengang der integrierten Sonderpädagogik an der Universität Bielefeld - In: Serke, Björn [Hrsg.]; Streese, Bettina [Hrsg.]: Wege der Kooperation im Kontext inklusiver Bildung. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 163-172 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-248944 - DOI: 10.25656/01:24894; 10.35468/5958-15 |