details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-opus-2533
DOI: 10.25656/01:253
URN: urn:nbn:de:0111-opus-2533
DOI: 10.25656/01:253
Title |
Selbstevaluation mittels Dokumentenanalyse |
---|---|
Authors | Schroeter, Kirsten; Diemer, Tobias |
Source | Berlin : BLK 2004, 8 S. - (Demokratiebausteine) |
Document | full text (151 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Sonderpädagogik; Sonderschule; Sekundarstufe II; Grundschule; Berufsbildung; Sekundarstufe I; Selbstevaluation |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Teaching Didactics/General Educational Topics |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
Language | German |
Year of creation | 2004 |
review status | Review Status Unknown |
Abstract (German): | Nicht alle Fragestellungen benötigen eine Erhebung neuer Informationen. Für eine Reihe von Fragestellungen kann es sehr sinnvoll sein, bereits verfügbare Dokumente auszuwerten, die in jeder Schule ohnehin erstellt werden. Hilfreiche Hinweise darauf, welche Dokumente dies sein können und wie Sie bei einer Dokumentenanalyse vorgehen, finden Sie hier. |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 29.08.2008 |
Citation | Schroeter, Kirsten; Diemer, Tobias: Selbstevaluation mittels Dokumentenanalyse. Berlin : BLK 2004, 8 S. - (Demokratiebausteine) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-2533 - DOI: 10.25656/01:253 |