details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-253756
DOI: 10.25656/01:25375
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-253756
DOI: 10.25656/01:25375
Title |
Das Schulbuch zwischen Lehrplan und Unterrichtspraxis |
---|---|
Other contributors (e.g. editor) | Matthes, Eva [Hrsg.] ; Heinze, Carsten [Hrsg.] |
Source | Bad Heilbrunn, Obb. : Verlag Julius Klinkhardt 2005, 341 S. - (Beiträge zur historischen und systematischen Schulbuchforschung) |
Document | full text (166.854 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Bildungsinhalt; Bildungsgeschichte; Lernziel; Wissensvermittlung; Unterrichtsprozess; Schulbuch; Schulbuchforschung; Geschichte <Histor>; Geschichtsunterricht; Aufsatzsammlung; Deutschland |
sub-discipline | History of Education General Educational Science |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
ISBN | 3-7815-1410-2; 3781514102 |
Language | German |
Year of creation | 2005 |
review status | Publishing House Lectorship |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 27.09.2022 |
Citation | Matthes, Eva [Hrsg.]; Heinze, Carsten [Hrsg.]: Das Schulbuch zwischen Lehrplan und Unterrichtspraxis. Bad Heilbrunn, Obb. : Verlag Julius Klinkhardt 2005, 341 S. - (Beiträge zur historischen und systematischen Schulbuchforschung) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-253756 - DOI: 10.25656/01:25375 |