details
Title |
Wege der Heilpädagogik in Nordgriechenland – Tessaloniki. Die Entstehung des Psychologischen Zentrums von Nordgriechenland und der Eingliederungsstätte Protypos Biotechniki Monas 1958-1978 |
---|---|
Author | Nanakos, Tutula |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 29 (1980) 3, S. 111-112 |
Document | full text (1.154 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Heilpädagogik; Soziale Situation; Kind; Jugendlicher; Lernbehinderter; Verhaltensstörung; Altersstufe; Lernbehinderung; Rehabilitation; Sonderschule; Pädagogische Einrichtung; Eingliederung; Erfahrungsbericht; Tessaloniki; Nordgriechenland; Griechenland |
sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Special Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 1980 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1980 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 13.10.2010 |
Citation | Nanakos, Tutula: Wege der Heilpädagogik in Nordgriechenland – Tessaloniki. Die Entstehung des Psychologischen Zentrums von Nordgriechenland und der Eingliederungsstätte Protypos Biotechniki Monas 1958-1978 - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 29 (1980) 3, S. 111-112 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-27293 - DOI: 10.25656/01:2729 |