details
Title |
Brunold, Andreas (2004). Globales Lernen und Lokale Agenda 21. Aspekte kommunikativer Bildungsprozesse in der ,Einen Welt‘. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 376 S., 36,90 €. [Rezension] |
---|---|
Author | Teklay, Zebiba |
Source | Tertium comparationis 12 (2006) 2, S. 284-286 |
Document | full text (173 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Globales Lernen; Lokale Agenda 21; Bildungsprozess; Rezension |
sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0947-9732; 1434-1697; 09479732; 14341697 |
Language | German |
Year of creation | 2006 |
review status | Publishing House Lectorship |
Abstract (German): | Rezension zu: Brunold, Andreas (2004). Globales Lernen und Lokale Agenda 21. Aspekte kommunikativer Bildungsprozesse in der ,Einen Welt‘. |
other articles of this journal | Tertium comparationis Jahr: 2006 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 13.01.2012 |
Citation | Teklay, Zebiba: Brunold, Andreas (2004). Globales Lernen und Lokale Agenda 21. Aspekte kommunikativer Bildungsprozesse in der ,Einen Welt‘. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 376 S., 36,90 €. [Rezension] - In: Tertium comparationis 12 (2006) 2, S. 284-286 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-33810 - DOI: 10.25656/01:3381 |