search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Die Bedeutung fachlicher Kompetenz für den Unterrichtsprozess - ergänzende Hinweise aus der rekonstruktionslogischen Unterrichtsforschung
Author
SourcePädagogische Korrespondenz (2008) 38, S. 44-79 ZDB
Document  (2.454 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0933-6389; 09336389
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication01.01.2011
CitationGruschka, Andreas: Die Bedeutung fachlicher Kompetenz für den Unterrichtsprozess - ergänzende Hinweise aus der rekonstruktionslogischen Unterrichtsforschung - In: Pädagogische Korrespondenz (2008) 38, S. 44-79 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-34016 - DOI: 10.25656/01:3401
export files

share content at social platforms