search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Lilian Fried: Pädagogisches Professionswissen und Schulentwicklung. Eine systemtheoretische Einführung in die Grundkategorien der Schultheorie. Weinheim/München: Juventa 2002. 250 S. [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 49 (2003) 5, S. 765-769 ZDB
Document
Keywords (German)Schulentwicklung; Bildungsforschung; Rezension
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension zu: Fried, Lilian: Pädagogisches Professionswissen und Schulentwicklung
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 2003
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication19.09.2011
Suggested CitationBlömeke, Sigrid: Lilian Fried: Pädagogisches Professionswissen und Schulentwicklung. Eine systemtheoretische Einführung in die Grundkategorien der Schultheorie. Weinheim/München: Juventa 2002. 250 S. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 49 (2003) 5, S. 765-769 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-40225
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)