search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Robert Döpp: Jenaplan-Pädagogik im Nationalsozialismus. Ein Beitrag zum Ende der Eindeutigkeit. (Pädagogik und Zeitgeschehen – Erziehungswissenschaftliche Beiträge, Bd. 4.) Münster: LIT 2003. 764 S., EUR. 49,90 [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 50 (2004) 1, S. 142-145 ZDB
Document  (811 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension zu: Robert Döpp: Jenaplan-Pädagogik im Nationalsozialismus. Ein Beitrag zum Ende der Eindeutigkeit
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication10.10.2011
CitationSuter, Alois: Robert Döpp: Jenaplan-Pädagogik im Nationalsozialismus. Ein Beitrag zum Ende der Eindeutigkeit. (Pädagogik und Zeitgeschehen – Erziehungswissenschaftliche Beiträge, Bd. 4.) Münster: LIT 2003. 764 S., EUR. 49,90 [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 50 (2004) 1, S. 142-145 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-48919 - DOI: 10.25656/01:4891
export files

share content at social platforms