details
Title |
Aiga Stapf: Hochbegabte Kinder. Persönlichkeit – Entwicklung – Förderung. München: Beck 2003. 272 S., EUR 16,90. [Rezension] |
---|---|
Author | Hoyningen-Süess, Ursula |
Source | Zeitschrift für Pädagogik 50 (2004) 2, S. 298-300 |
Document | full text (120 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Soziales Verhalten; Kind; Jugendlicher; Forschungsstand; Hochbegabung; Persönlichkeitsentwicklung; Persönlichkeit; Förderung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Social Work and Social Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0044-3247; 00443247 |
Language | German |
Year of creation | 2004 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension zu: Aiga Stapf: Hochbegabte Kinder. Persönlichkeit – Entwicklung – Förderung |
other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 2004 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 11.10.2011 |
Citation | Hoyningen-Süess, Ursula: Aiga Stapf: Hochbegabte Kinder. Persönlichkeit – Entwicklung – Förderung. München: Beck 2003. 272 S., EUR 16,90. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 50 (2004) 2, S. 298-300 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-48951 - DOI: 10.25656/01:4895 |