search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Erziehergestalten
Author
SourceGöttingen : Vandenhoeck & Ruprecht 1960, 88 S.
Edition2. Auflage
Document  (5.179 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeMonograph, Collected Work or primary publication
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Der Autor stellt in seiner Schrift eine Sammlung von Aufsätzen, die ihm zumeist bei den üblichen Jahresfeiern abgefordert wurden, dar. Damit möchte er etwas von dem erzieherischen Impuls vermitteln, der doch der letzte Sinn solcher Geschichte ist. (DIPF/Orig.)
Statistics
Checksums
Date of publication15.02.2012
CitationNohl, Herman: Erziehergestalten. Göttingen : Vandenhoeck & Ruprecht 1960, 88 S. - URN: urn:nbn:de:0111-opus-53317 - DOI: 10.25656/01:5331
export files

share content at social platforms