details
Title |
Space oddity. Schularchitektur zwischen Funktionalismus und Animation |
---|---|
Author | Hackl, Bernd |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2009) 40, S. 98-115 |
Document | full text (3.344 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schule; Schulbau; Architektur; Raumgestaltung; Schulraum; Schulgebäude; Funktionalismus |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2009 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2009 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 10.07.2012 |
Citation | Hackl, Bernd: Space oddity. Schularchitektur zwischen Funktionalismus und Animation - In: Pädagogische Korrespondenz (2009) 40, S. 98-115 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-57278 - DOI: 10.25656/01:5727 |