search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Monitoring in multilevel teaching and learning situations
Author
SourceZEP : Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 24 (2001) 1, S. 22-28 ZDB
Document  (683 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1434-4688; 14344688
LanguageEnglish
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Evaluation sollte auch in der Entwicklungszusammenarbeit, z.B. im Projektmanagement im Bildungssektor eine wichtige Rolle spielen. Der Autor zeigt mit dem Modell des "Monitoring" eine Möglichkeit auf die sich besonders in der Implementation von Innovationen im Bildungswesen bewährt hat. (DIPF/Orig)
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication28.04.2021
CitationBergmann, Herbert: Monitoring in multilevel teaching and learning situations - In: ZEP : Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 24 (2001) 1, S. 22-28 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-62095 - DOI: 10.25656/01:6209
export files

share content at social platforms