details
Title |
Sascha Koch/Michael Schemman (Hrsg.): Neo-Institutionalismus in der Erziehungswissenschaft. Grundlegende Texte und empirische Studien. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften 2009, 360 S. [Rezension] |
---|---|
Author | Horlacher, Rebekka |
Source | Zeitschrift für Pädagogik 56 (2010) 4, S. 629-632 |
Document | full text (494 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Erziehungswissenschaft; Bildungsforschung; Empirische Forschung; Vergleich; Bildungsgeschichte; Organisationstheorie |
sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0044-3247; 00443247 |
Language | German |
Year of creation | 2010 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension zu: Sascha Koch/Michael Schemman (Hrsg.): Neo-Institutionalismus in der Erziehungswissenschaft. Grundlegende Texte und empirische Studien. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften 2009, 360 S. |
other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 2010 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 04.03.2013 |
Citation | Horlacher, Rebekka: Sascha Koch/Michael Schemman (Hrsg.): Neo-Institutionalismus in der Erziehungswissenschaft. Grundlegende Texte und empirische Studien. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften 2009, 360 S. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 56 (2010) 4, S. 629-632 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-72996 - DOI: 10.25656/01:7299 |