details
Title |
Präsentieren geht über Studieren? Wie heute das Präsentieren Schule macht |
---|---|
Author | Gruschka, Andreas |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2007) 37, S. 18-36 |
Document | full text (2.638 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Unterrichtsgestaltung; Unterrichtsmethode; Präsentation; Curriculum; Unterrichtsinhalt; Schüler; Kompetenzerwerb; Beispiel |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2007 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2007 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 30.07.2013 |
Citation | Gruschka, Andreas: Präsentieren geht über Studieren? Wie heute das Präsentieren Schule macht - In: Pädagogische Korrespondenz (2007) 37, S. 18-36 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-80014 - DOI: 10.25656/01:8001 |