details
Title |
Lernlandschaften des ICH - Edmund Kösels subjektive Didaktik als Auflösung ihrer selbst |
---|---|
Authors | Bernhard, Armin; Gruschka, Andreas |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2002) 29, S. 44-66 |
Document | full text (2.187 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Subjektivität; Didaktik; Subjekt <Phil>; Religionspädagogik; Konzept; Bildungstheorie; Unterricht |
sub-discipline | General Educational Science Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2002 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2002 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 01.10.2013 |
Citation | Bernhard, Armin; Gruschka, Andreas: Lernlandschaften des ICH - Edmund Kösels subjektive Didaktik als Auflösung ihrer selbst - In: Pädagogische Korrespondenz (2002) 29, S. 44-66 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-81006 - DOI: 10.25656/01:8100 |