details
Title |
Mit Regelverletzungen umgehen. Was dabei gelernt werden kann und muss |
---|---|
Author | Gruschka, Andreas |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2003) 30, S. 24-42 |
Document | full text (1.752 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Pädagogik; Regel; Regelverstoß; Verbot; Reaktion <Psy>; Erziehung; Konflikt; Erzieher; Kind; Strafe; Belohnung; Beispiel |
sub-discipline | Early Childhood Education and Care |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2003 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2003 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 01.11.2013 |
Citation | Gruschka, Andreas: Mit Regelverletzungen umgehen. Was dabei gelernt werden kann und muss - In: Pädagogische Korrespondenz (2003) 30, S. 24-42 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-83873 - DOI: 10.25656/01:8387 |