details
Title |
Von der Kritik zur Konstruktion ist oft nur ein Schritt: der der Negation |
---|---|
Author | Gruschka, Andreas |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2003) 30, S. 71-79 |
Document | full text (2.076 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Lehrer; Pädagogischer Beruf; Professionalität; Schulpflicht; Pädagogik; Erziehungswissenschaft; Kritik; Diskurs |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2003 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2003 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 01.11.2013 |
Citation | Gruschka, Andreas: Von der Kritik zur Konstruktion ist oft nur ein Schritt: der der Negation - In: Pädagogische Korrespondenz (2003) 30, S. 71-79 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-83974 - DOI: 10.25656/01:8397 |