details
Title |
erschließen - abschließen – ausschließen. Gestaltschließungszwang im Seminar oder: Chardin, die Dritte |
---|---|
Author | Jornitz, Sieglinde |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2003) 30, S. 85-97 |
Document | full text (263 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Seminar; Gestaltung; Didaktik; Gesprächsführung; Bild; Bildbetrachtung; Videoaufzeichnung; Student; Dialog; Seminarleiter; Zeitmanagement; Analyse |
sub-discipline | Higher Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2003 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2003 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 10.12.2013 |
Citation | Jornitz, Sieglinde: erschließen - abschließen – ausschließen. Gestaltschließungszwang im Seminar oder: Chardin, die Dritte - In: Pädagogische Korrespondenz (2003) 30, S. 85-97 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-84196 - DOI: 10.25656/01:8419 |