search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Platons vergessene Kinder. Zur Differenz von Didaktik, Erziehung und Bildung in Platons Höhlengleichnis
Authors
SourcePädagogische Korrespondenz (1998) 23, S. 60-75 ZDB
Document  (1.243 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0933-6389; 09336389
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication09.12.2013
CitationGruschka, Andreas; Heinrich, Martin: Platons vergessene Kinder. Zur Differenz von Didaktik, Erziehung und Bildung in Platons Höhlengleichnis - In: Pädagogische Korrespondenz (1998) 23, S. 60-75 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-84653 - DOI: 10.25656/01:8465
export files

share content at social platforms