details
Title |
Michel Knigge: Hauptschüler als Bildungsverlierer? Münster: Waxmann 2009, 216 S. [Rezension] |
---|---|
Author | Gruehn, Sabine |
Source | Zeitschrift für Pädagogik 57 (2011) 2, S. 289-291 |
Document | full text (317 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Hauptschule; Schüler; Selbstkonzept; Bildungsinteresse; Empirische Forschung |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0044-3247; 00443247 |
Language | German |
Year of creation | 2011 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Michel Knigge: Hauptschüler als Bildungsverlierer? Münster: Waxmann 2009, 216 S. |
other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 2011 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 25.02.2014 |
Citation | Gruehn, Sabine: Michel Knigge: Hauptschüler als Bildungsverlierer? Münster: Waxmann 2009, 216 S. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 57 (2011) 2, S. 289-291 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-87208 - DOI: 10.25656/01:8720 |