details
Title |
Carsten Bünger/Peter Euler/Andreas Gruschka/Ludwig Pongratz (Hrsg.): Heydorn lesen! Herausforderungen kritischer Bildungstheorie. Paderborn: Schöningh 2009, 238 S. [Rezension] |
---|---|
Author | Pfeiffer, Ursula |
Source | Zeitschrift für Pädagogik 57 (2011) 2, S. 298-301 |
Document | full text (322 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Heydorn, Heinz-Joachim; Bildungstheorie; Kritische Theorie; Erziehungswissenschaft |
sub-discipline | General Educational Science |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0044-3247; 00443247 |
Language | German |
Year of creation | 2011 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Carsten Bünger/Peter Euler/Andreas Gruschka/Ludwig Pongratz (Hrsg.): Heydorn lesen! Herausforderungen kritischer Bildungstheorie. Paderborn: Schöningh 2009, 238 S. |
other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 2011 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 25.02.2014 |
Citation | Pfeiffer, Ursula: Carsten Bünger/Peter Euler/Andreas Gruschka/Ludwig Pongratz (Hrsg.): Heydorn lesen! Herausforderungen kritischer Bildungstheorie. Paderborn: Schöningh 2009, 238 S. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 57 (2011) 2, S. 298-301 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-87241 - DOI: 10.25656/01:8724 |