details
Title |
Editorial |
---|---|
Authors | Grosche, Michael; Schroeder, Joachim |
Source | Empirische Sonderpädagogik 5 (2013) 3, S. 203-204 |
Document | full text (497 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Analphabetismus; Alphabetisierung; Grundbildung; Deutschland |
sub-discipline | Educational Sociology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1869-4934; 18694934 |
Language | German |
Year of creation | 2013 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Editorial zum Heft 3/2013 mit dem Themenschwerpunkt Alphabetisierung und Grundbildung. (DIPF/Orig.) |
other articles of this journal | Empirische Sonderpädagogik Jahr: 2013 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 15.07.2014 |
Citation | Grosche, Michael; Schroeder, Joachim: Editorial - In: Empirische Sonderpädagogik 5 (2013) 3, S. 203-204 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-89188 - DOI: 10.25656/01:8918 |