details
Title |
Pädagogisches Sonnenstudio - über den Siegeszug der neurolinguistischen Programmierung |
---|---|
Author | Gruschka, Andreas |
Source | Pädagogische Korrespondenz (1995) 15, S. 5-21 |
Document | full text (2.426 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Studium; Prüfungsangst; Neurolinguistisches Programmieren; Therapie; Verhalten; Verhaltensänderung; Belastbarkeit; Unterricht; Schüler; Aufmerksamkeit; Kritik |
sub-discipline | Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 1995 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 1995 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 06.05.2014 |
Citation | Gruschka, Andreas: Pädagogisches Sonnenstudio - über den Siegeszug der neurolinguistischen Programmierung - In: Pädagogische Korrespondenz (1995) 15, S. 5-21 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-89838 - DOI: 10.25656/01:8983 |