details
Title |
Unser Schulsystem: vielfach überholt und anhaltend modern. Ketzerische Bemerkungen zu divergenten Deutungsmustern aus der Wirtschaft |
---|---|
Authors | Gruschka, Andreas; Klemm, Klaus |
Source | Pädagogische Korrespondenz (1995) 16, S. 5-16 |
Document | full text (1.538 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schulsystem; Schule; Bildung; Erziehung; Reformschule; Bildungspolitik; Bildungsreform; Pädagogik; Wirtschaft; Kritik |
sub-discipline | Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 1995 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 1995 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 13.05.2014 |
Citation | Gruschka, Andreas; Klemm, Klaus: Unser Schulsystem: vielfach überholt und anhaltend modern. Ketzerische Bemerkungen zu divergenten Deutungsmustern aus der Wirtschaft - In: Pädagogische Korrespondenz (1995) 16, S. 5-16 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-89864 - DOI: 10.25656/01:8986 |