search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Dakar + 10. Herausforderungen als Chancen
Authors
SourceZEP : Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 33 (2010) 3, S. 4-7 ZDB
Document  (1.235 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0175-0488; 1434-4688; 01750488; 14344688
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Die Autoren skizzieren vor dem Hintergrund der Visionen von Jomtien und Dakar die zentralen Herausforderungen des Education-for-All-Prozesses und betten dies theoretisch ein. (DIPF/Orig.)
Abstract (English):In the frame of the Jomtien- and Dakar-visions the authors present a sketch of the central challenges of the Education-For-All-process and place it within the discourse on school-theory. (DIPF/Orig.)
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication03.11.2014
CitationDatta, Asit; Lang-Wojtasik, Gregor: Dakar + 10. Herausforderungen als Chancen - In: ZEP : Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 33 (2010) 3, S. 4-7 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-96068 - DOI: 10.25656/01:9606
export files

share content at social platforms