details
Title |
Peter Frattons "Haus des Lernens" - ein neues Eschaton der Schulreform? |
---|---|
Author | Dammer, Karl-Heinz |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2012) 46, S. 95-109 |
Document | full text (3.233 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schulreform; Schule; Konzept; Schulorganisation; Lernmethode; Lernziel; Bildungspolitik; Kritik |
sub-discipline | Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2012 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2012 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 20.11.2014 |
Citation | Dammer, Karl-Heinz: Peter Frattons "Haus des Lernens" - ein neues Eschaton der Schulreform? - In: Pädagogische Korrespondenz (2012) 46, S. 95-109 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-99207 - DOI: 10.25656/01:9920 |