Detailanzeige
Aufsatz (Zeitschrift) zugänglich unter
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-230442
DOI: 10.25656/01:23044; 10.17899/ON_ED.2019.4.9
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-230442
DOI: 10.25656/01:23044; 10.17899/ON_ED.2019.4.9
| Titel | 
Playing the long game. Rethinking education for sustainability. A reply to Su and Su and Niebert  | 
|---|---|
| Autor | 
van Dijk, Nicky  | 
| Originalveröffentlichung | on education. Journal for research and debate 2 (2019) 4, 3 S.  | 
| gehört zu: | Why solving intergenerational injustice through education does not work | 
| Effective sustainability education is political education | |
| Transformation and participation. A reply to Niebert and Van Dijk | |
| Dokument | Volltext (225 KB) | 
| Lizenz des Dokumentes | 
 | 
| Schlagwörter (Deutsch) | Umweltbildung; Bildungssystem; Gesellschaftlicher Wandel; Nachhaltigkeit; Umweltbewusstsein; Kommentar | 
| Teildisziplin | Allgemeine Erziehungswissenschaft Umweltpädagogik  | 
| Dokumentart | Aufsatz (Zeitschrift) | 
| ISSN | 2571-7855; 25717855 | 
| Sprache | Englisch | 
| Erscheinungsjahr | 2019 | 
| Begutachtungsstatus | (Verlags-)Lektorat | 
| weitere Beiträge dieser Zeitschrift | on education. Journal for research and debate Jahr: 2019 | 
| Statistik | |
| Prüfsummen | Prüfsummenvergleich als Unversehrtheitsnachweis | 
| Eintrag erfolgte am | 01.09.2023 | 
| Quellenangabe | van Dijk, Nicky: Playing the long game. Rethinking education for sustainability. A reply to Su and Su and Niebert - In: on education. Journal for research and debate 2 (2019) 4, 3 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-230442 - DOI: 10.25656/01:23044; 10.17899/ON_ED.2019.4.9 |