search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Kreienbaum, Maria-Anna/Gramelt, Katja/Hofmann, Jan/Liebert, Christina (Hg.) (2012): Entwicklung, Bildung und Begegnung am Beispiel Sambias. Opladen/Berlin/Toronto: Budrich, 228 S. [Rezension]
Author
SourceZEP : Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 36 (2013) 3, S. 37 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Bildung; Bildungsarbeit; Entwicklungsförderung; Interkulturelle Kommunikation; Bildungsangebot; Interkulturelle Bildung; Entwicklungshilfe; Entwicklungsland; Entwicklungspolitik; Entwicklung; Strategie; Afrika; Anglofones Afrika; Deutschland; Gebiet; Sambia; Subsahara-Afrika; Südliches Afrika
sub-disciplineGeneral Educational Science
Comparative Education
Document typeArticle (journal)
ISSN0175-0488; 1434-4688
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Rezension von: Kreienbaum, Maria-Anna/Gramelt, Katja/Hofmann, Jan/Liebert, Christina (Hg.) (2012): Entwicklung, Bildung und Begegnung am Beispiel Sambias. Opladen/Berlin/Toronto: Budrich, 228 S., ISBN 978-3-86388-028-6
other articles of this journalZEP : Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik Jahr: 2013
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication13.05.2015
CitationLang-Wojtasik, Gregor: Kreienbaum, Maria-Anna/Gramelt, Katja/Hofmann, Jan/Liebert, Christina (Hg.) (2012): Entwicklung, Bildung und Begegnung am Beispiel Sambias. Opladen/Berlin/Toronto: Budrich, 228 S. [Rezension] - In: ZEP : Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik 36 (2013) 3, S. 37 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-106835 - DOI: 10.25656/01:10683
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)