details
| Title | 
Lehmann-Wermser, Andreas C./Naacke, Susanne/Nonte, Sonja/Ritter, Brigitta: Musisch-kulturelle Bildung an Ganztagsschulen. Empirische Befunde, Chancen und Perspektiven. Juventa 2010. [Rezension] | 
|---|---|
| Author | Hofbauer, Viola C. | 
| Source | Appel, Stefan [Hrsg.]; Rother, Ulrich [Hrsg.]: Schulatmosphäre – Lernlandschaft – Lebenswelt. Schwalbach, Taunus : Wochenschau Verl. 2012, S. 239-242. - (Jahrbuch Ganztagsschule; 2012) | 
| Document | full text (1.743 KB) | 
| License of the document | In copyright | 
| Keywords (German) | Rezension; Musisch-kulturelle Bildung; Ganztagsschule; Empirische Forschung | 
| sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy | 
| Document type | Article (from a serial) | 
| ISBN | 978-3-89974-717-1; 3-89974-717-8; 9783899747171; 3899747178 | 
| Language | German | 
| Year of creation | 2012 | 
| review status | Publishing House Lectorship | 
| Abstract (German): | Rezension von: Lehmann-Wermser, Andreas C./Naacke, Susanne/Nonte, Sonja/Ritter, Brigitta: Musisch-kulturelle Bildung an Ganztagsschulen. Empirische Befunde, Chancen und Perspektiven. Juventa 2010. 230 S., 978-3779921530 | 
| is part of: | Schulatmosphäre - Lernlandschaft - Lebenswelt | 
| Statistics |  Number of document requests | 
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity | 
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) | 
| Date of publication | 02.06.2015 | 
| Citation | Hofbauer, Viola C.: Lehmann-Wermser, Andreas C./Naacke, Susanne/Nonte, Sonja/Ritter, Brigitta: Musisch-kulturelle Bildung an Ganztagsschulen. Empirische Befunde, Chancen und Perspektiven. Juventa 2010. [Rezension] - In: Appel, Stefan [Hrsg.]; Rother, Ulrich [Hrsg.]: Schulatmosphäre – Lernlandschaft – Lebenswelt. Schwalbach, Taunus : Wochenschau Verl. 2012, S. 239-242. - (Jahrbuch Ganztagsschule; 2012) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-108647 - DOI: 10.25656/01:10864 | 
 
             
     
     
   
   
      
        
           
     
    