search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Ines Maria Breinbauer / Gabriele Weiß (Hrsg.): Orte des Empirischen in der Bildungstheorie, Einsätze theoretischer Erziehungswissenschaft II. Würzburg: Königshausen & Neumann, 2011 [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 12 (2013) 1 ZDB
Document  (166 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Bildungstheorie; Empirische Forschung; Quantitative Forschung; Bildungsforschung; Methodologie; Diskurs
sub-disciplineHistory of Education
Empirical Educational Research
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Ines Maria Breinbauer / Gabriele Weiß (Hrsg.): Einsätze theoretischer Erziehungswissenschaft II. Würzburg: Königshausen & Neumann, 2011 (183 S., ISBN 978-3-8260-4800-5; 19,80 EUR)
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2013
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication23.05.2016
CitationKrinninger, Dominik: Ines Maria Breinbauer / Gabriele Weiß (Hrsg.): Orte des Empirischen in der Bildungstheorie, Einsätze theoretischer Erziehungswissenschaft II. Würzburg: Königshausen & Neumann, 2011 [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 12 (2013) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-117785 - DOI: 10.25656/01:11778
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)