search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
TitleWolfgang Einsiedler / Maria Fölling-Albers / Helga Kelle / Katrin Lohrmann (Hrsg.): Standards und Forschungsstrategien in der empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung. Münster u.a.: Waxmann 2013 (164 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 12 (2013) 5 ZDB
Document
Keywords (German)Rezension; Bildungsstandards; Forschungsstrategie; Empirische Forschung; Grundschulpädagogik; Handreichung
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Wolfgang Einsiedler / Maria Fölling-Albers / Helga Kelle / Katrin Lohrmann (Hrsg.): Standards und Forschungsstrategien in der empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung. Münster u.a.: Waxmann 2013 (164 S.; ISBN 978-3-8309-2833-1)
publisher's URLhttp://www.klinkhardt.de/ewr/978383092833.html
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2013
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication02.11.2016
Suggested CitationHormann, Oliver: Wolfgang Einsiedler / Maria Fölling-Albers / Helga Kelle / Katrin Lohrmann (Hrsg.): Standards und Forschungsstrategien in der empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung. Münster u.a.: Waxmann 2013 (164 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 12 (2013) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-124813
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)