search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Sina-Mareen Köhler: Freunde, Feinde oder Klassenteam? Empirische Rekonstruktionen von Peerbeziehungen an globalen Schulen. Wiesbaden: Springer VS 2012 (330 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 12 (2013) 6 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Freund; Feind; Klassengemeinschaft; Team; Peer-Beziehungen; Internationale Schule; Auslandsschule; Schuljahr 07; Empirische Untersuchung; Deutschland; Japan
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Sina-Mareen Köhler: Freunde, Feinde oder Klassenteam? Empirische Rekonstruktionen von Peerbeziehungen an globalen Schulen. Wiesbaden: Springer VS 2012 (330 S.; ISBN 978-3-531-19718-0)
publisher's URLhttp://www.klinkhardt.de/ewr/978353119718.html
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2013
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication04.11.2016
Suggested CitationJornitz, Sieglinde: Sina-Mareen Köhler: Freunde, Feinde oder Klassenteam? Empirische Rekonstruktionen von Peerbeziehungen an globalen Schulen. Wiesbaden: Springer VS 2012 (330 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 12 (2013) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-125192
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)