search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

On Saturday, November 8, 2025, this website will be unavailable between 6:00 and 10:00 a.m. due to maintenance work. We kindly ask for your understanding.

Inhalt

details

Title
Bildungsverständnis, Plazierungsverhalten und Generationenkonflikt in türkischen Migrantenfamilien. Ergebnisse qualitativer Interviews mit "bildungserfolgreichen" Migranten der Zweiten Generation
Authors
SourceZeitschrift für Pädagogik 36 (1990) 5, S. 753-771 ZDB
Document  (1.661 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication18.07.2017
CitationLeenen, Wolf Rainer; Grosch, Harald; Kreidt, Ulrich: Bildungsverständnis, Plazierungsverhalten und Generationenkonflikt in türkischen Migrantenfamilien. Ergebnisse qualitativer Interviews mit "bildungserfolgreichen" Migranten der Zweiten Generation - In: Zeitschrift für Pädagogik 36 (1990) 5, S. 753-771 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-145707 - DOI: 10.25656/01:14570
export files

share content at social platforms