details
| Original Title |
Child Well-being. Potenzial und Grenzen eines Konzepts. Einführung in den Thementeil |
|---|---|
| Parallel title | Child well-being - a concept’s potentials and limits. An introduction |
| Authors |
Betz, Tanja |
| Source | Zeitschrift für Pädagogik 60 (2014) 4, S. 499-504 |
| Document | full text (697 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Methode; Wohlbefinden; Heranwachsender; Kindeswohl; Kindheit; Kindheitsforschung; Einführung; Konzept |
| sub-discipline | Social Work and Social Pedagogy |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0044-3247; 00443247 |
| Language | German |
| Year of creation | 2014 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 2014 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 05.09.2017 |
| Citation | Betz, Tanja; Andresen, Sabine: Child Well-being. Potenzial und Grenzen eines Konzepts. Einführung in den Thementeil - In: Zeitschrift für Pädagogik 60 (2014) 4, S. 499-504 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-146680 - DOI: 10.25656/01:14668 |