search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Monograph, Collected Work or primary publication accessible at
URN:
Title
KiBis - mehrsprachige Kinder auf dem Weg zur Bildungssprache. Eine Langzeitbeobachtung. Abschlussbericht (Band 2: Anhang)
Authors GND-ID; ; GND-ID
SourceHamburg : Universität Hamburg 2017, 211 S.
related to:KiBis - mehrsprachige Kinder auf dem Weg zur Bildungssprache. Eine Langzeitbeobachtung. Abschlussbericht (Band 1: Projekt und Ergebnisse)
Document
Keywords (German)Bildungssprache; Schriftsprache; Mündlicher Ausdruck; Mündliche Kommunikation; Muttersprache; Sprachfertigkeit; Familie; Grundschule; Grundschulalter; Schüler; Qualitative Forschung; Russisch; Deutsch; Türkisch; Vietnamesisch; Monolingualismus; Kind; Langzeituntersuchung; Deutschland
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Teaching Didactics/Teaching Languages and Literature
Document typeMonograph, Collected Work or primary publication
LanguageGerman
Year of creation
review statusReview Status Unknown
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication12.10.2017
Suggested CitationGogolin, Ingrid; Akgün, Gülden; Klinger, Thorsten: KiBis - mehrsprachige Kinder auf dem Weg zur Bildungssprache. Eine Langzeitbeobachtung. Abschlussbericht (Band 2: Anhang). Hamburg : Universität Hamburg 2017, 211 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-149207
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)