details
| Title |
Herrmann, Ina: Vandalismus an Schulen, Bedeutungsstrukturen maskierender Raumpraktiken. Wiesbaden: Springer VS 2014. [Rezension] |
|---|---|
| Author |
Matthes, Dominique |
| Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 3 |
| Document | full text (122 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Schulraum; Vandalismus; Bildungsprozess; Auseinandersetzung; Schule; Reflexion <Phil>; Fallstudie; Rezension |
| sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 1613-0677; 16130677 |
| Language | German |
| Year of creation | 2015 |
| review status | Peer-Reviewed |
| Abstract (German): | Rezension von: Ina Herrmann: Vandalismus an Schulen. Bedeutungsstrukturen maskierender Raumpraktiken. Wiesbaden: Springer VS 2014, 266 S., ISBN 978-3-531-19487-5 |
| publisher's URL | http://www.klinkhardt.de/ewr/978353119487.html |
| other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2015 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 12.07.2018 |
| Citation | Matthes, Dominique: Herrmann, Ina: Vandalismus an Schulen, Bedeutungsstrukturen maskierender Raumpraktiken. Wiesbaden: Springer VS 2014. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-155896 - DOI: 10.25656/01:15589 |