details
Title |
Susann Fegter / Fabian Kessl / Antje Langer / Marion Ott / Daniela Rothe / Daniel Wrana (Hrsg.): Erziehungswissenschaftliche Diskursforschung. Empirische Analysen zu Bildungs- und Erziehungsverhältnissen. Wiesbaden: Springer VS 2015 (407 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Riefling, Markus |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 15 (2016) 4 |
Document | full text (178 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Bildung; Pädagogik; Bildungsprozess; Erziehungswissenschaft; Empirische Forschung; Interdisziplinäre Forschung; Bildungspolitik; Diskursanalyse; Aufsatzsammlung; Theorie; Deutschland |
sub-discipline | General Educational Science |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2016 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Susann Fegter / Fabian Kessl / Antje Langer / Marion Ott / Daniela Rothe / Daniel Wrana (Hrsg.): Erziehungswissenschaftliche Diskursforschung. Empirische Analysen zu Bildungs- und Erziehungsverhältnissen. Wiesbaden: Springer VS 2015 (407 S.; ISBN 978-3-531-18737-2; 49,95 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2016 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 02.07.2019 |
Citation | Riefling, Markus: Susann Fegter / Fabian Kessl / Antje Langer / Marion Ott / Daniela Rothe / Daniel Wrana (Hrsg.): Erziehungswissenschaftliche Diskursforschung. Empirische Analysen zu Bildungs- und Erziehungsverhältnissen. Wiesbaden: Springer VS 2015 (407 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 15 (2016) 4 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-172378 - DOI: 10.25656/01:17237 |