search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Den ganzen Tag in der Schule - aber wie? Qualitätsdimensionen im verbundenen Ganztag der Laborschule
Author GND-ID
SourceGrundschule aktuell : Zeitschrift des Grundschulverbandes (2018) 141, S. 13-16 ZDB
Document  (877 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Grundschule; Didaktik; Grundschulpädagogik; Reformschule; Schulqualität; Ganztagsschule; Ganztagsbetreuung; Lernumgebung
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Contributors (corporate)Grundschulverband e.V.
Document typeArticle (journal)
ISSN1860-8604; 18608604
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Der Abteilungsleiter für die Primarstufe erläutert Qualitätsmerkmale und deren Realisierung im Unterrichtstag des "verbundenen Ganztags" an der Laborschule Bielefeld.
other articles of this journalGrundschule aktuell : Zeitschrift des Grundschulverbandes Jahr: 2018
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication13.09.2019
CitationBosse, Ulrich: Den ganzen Tag in der Schule - aber wie? Qualitätsdimensionen im verbundenen Ganztag der Laborschule - In: Grundschule aktuell : Zeitschrift des Grundschulverbandes (2018) 141, S. 13-16 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-176821 - DOI: 10.25656/01:17682
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)