search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Mejeh, Mathias: Absicht und Wirklichkeit integrativer Bildung. Ein netzwerkanalytischer Beitrag zum Neo-Institutionalismus. Wiesbaden: Springer VS 2016 [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 15 (2016) 5 ZDB
Document
Keywords (German)Rezension; Integrative Pädagogik; Organisationssoziologie; Erfolg; Schule; Gesetzgebung; Integration; Netzwerk; Praxis; Theorie
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Mathias Mejeh: Absicht und Wirklichkeit integrativer Bildung. Ein netzwerkanalytischer Beitrag zum Neo-Institutionalismus. Wiesbaden: Springer VS 2016 (253 S.; ISBN 978-3-658-10755-0; 39,99 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2016
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication27.09.2019
Suggested CitationGröschner, Caroline: Mejeh, Mathias: Absicht und Wirklichkeit integrativer Bildung. Ein netzwerkanalytischer Beitrag zum Neo-Institutionalismus. Wiesbaden: Springer VS 2016 [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 15 (2016) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-178985
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)