search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Claus, H.; Peter, J. (2005): Finger, Bilder, Rechnen. Förderung des Zahlverständnisses im Zahlraum bis 10. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht (63 Seiten Arbeitsheft und 98 Bildkarten; € 29,90) [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 55 (2006) 3, S. 226-227 ZDB
Document  (347 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034; 00327034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication20.04.2010
CitationMickley, Manfred: Claus, H.; Peter, J. (2005): Finger, Bilder, Rechnen. Förderung des Zahlverständnisses im Zahlraum bis 10. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht (63 Seiten Arbeitsheft und 98 Bildkarten; € 29,90) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 55 (2006) 3, S. 226-227 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-18073 - DOI: 10.25656/01:1807
export files

share content at social platforms