details
| Title |
Veränderte Kindheit und Jugend - Perspektiven des Lehrens und Lernens im Musikunterricht |
|---|---|
| Author |
Jank, Werner |
| Source | Börs, Peter [Hrsg.]; Schütz, Volker [Hrsg.]: Musikunterricht heute. Beiträge zur Theorie und Praxis. Oldershausen : Lugert 1999, S. 113-130. - (Musikunterricht heute; 3) |
| Document | full text (1.769 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Musikpädagogik; Musikunterricht; Didaktik; Familienstruktur; Familiensituation; Kinder- und Jugendforschung; Kindheit; Belastung; Schüler; Lehrer; Jugendlicher |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Social Work and Social Pedagogy |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 3-89760-118-4; 3897601184 |
| Language | German |
| Year of creation | 1999 |
| review status | Review Status Unknown |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 20.12.2019 |
| Citation | Jank, Werner: Veränderte Kindheit und Jugend - Perspektiven des Lehrens und Lernens im Musikunterricht - In: Börs, Peter [Hrsg.]; Schütz, Volker [Hrsg.]: Musikunterricht heute. Beiträge zur Theorie und Praxis. Oldershausen : Lugert 1999, S. 113-130. - (Musikunterricht heute; 3) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-181885 - DOI: 10.25656/01:18188 |